Osebni izobraževalni načrt

Avtorji

  • Nadja Dobnik Ekonomska fakulteta v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.3.60-67

Ključne besede:

Osebni izobraževalni načrt

Povzetek

Individualni učni projekti so najpogostejši način pridobivanja novih znanj in spretnosti. Vir znanja so lahko ljudje, vse številnejši in že skoraj neobvladljivi pa so materialni viri. Zato postajajo čedalje pomembnejša tudi merila, po katerih se ljudje odločajo med razpoložljivimi viri. Pri tem ima pomembno vlogo tudi andragog kot mentor in svetovalec.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2000

Kako citirati

Dobnik, N. (2000). Osebni izobraževalni načrt. Andragoška Spoznanja, 6(3), 60–67. https://doi.org/10.4312/as.6.3.60-67

Številka

Rubrike

Članki