Učeče se organizacije

Avtorji

  • Sabina Jelenc Krašovec Filozofska fakulteta v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.3.75-85

Ključne besede:

Učeče se organizacije

Povzetek

Na spremenjeno vlogo učenja in izobraževanja v družbi, hkrati pa tudi na delovanje lokalne skupnosti in na socialne ter komunikacijske vzorce v tej skupnosti, vpliva vrsta ekonomskih, socialnih, političnih kulturnih in drugih dejavnikov. Vplive, ki se pojavljajo kot globalni problemi, lahko uspešno rešujemo le na ravni lokalne skupnosti. Zato se, podobno kot v družbi na splošno, pojavlja velika potreba po spreminjanju lokalne skupnosti v učeče se, fleksibilno in povezano okolje, ki upošteva različne interese, želje in potrebe ljudi po učenju in delovanju. Temeljni odgovor na spremembe je strategija vseživljenjskega učenja in izobraževanja, ki predvideva reorganizacijo na vseh življenjskih področjih (delo, prosti čas, dru žina, mediji, kultura, šport, izobraževanje) in razvoj organizacij v učeče se organizacije. Z uveljavljanjem učeče se družbe, ki temelji na omrežjih znanja, postajajo posamezniki učeči se posamezniki, organizacije pa učeče se organizacije. Učeči se prevzemajo odgovornost za svoj napredek, učenje označuje partnerstvo med učečimi se, učitelji, starši, zaposlovalci in lokalno skupnostjo, ki vsi delujejo skupaj za doseganje boljših rezultatov.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2000

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2 3 > >>