Evalvacija izobraževanja odraslih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.6.3.86-93Ključne besede:
Evalvacija izobraževanja odraslihPovzetek
V članku so opisani novi pristopi pri evalvaciji izobraževanja odraslih, ki pomenijo kombinacijo kvalitativnih in kvantitativnih metod. Avtorica najprej obravnava dve osnovni paradigmi evalvacije: pozitivistično in konstruktivistično, ki sestavljata osnovo za razvoj evalvacijskih metod. Problem novih pristopov ni več vprašanje, katera metoda naj bi imela prednost, ampak kako doseči namen oziroma obogatiti in povečati uporabo evalvacijskih rezultatov. Številni strokovnjaki poudarjajo, da evalvacije ne moremo obravnavati zgolj z ene perspektive, ampak s številnih, pluralističnih perspektiv. Evalvacija, ki temelji na intenzivnem sodelovanju, razpravljanju in pogajanju med vsemi zainteresiranimi in enakovrednimi udeleženci, povečuje verjetnost, da bodo evalvac ski rezultati kredibilni in uporabljeni. Članek se konča z vlogo evalvatorja v novih pristopih, ki inštruira, olajšuje in posreduje v komunikaciji in razpravi med različnimi interesnimi stranmi.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Sonja Kump
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.