Razvoj nevladnih organizacij

Authors

  • Bojan Žnidaršič

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.3.106-112

Keywords:

Razvoj nevladnih organizacij

Abstract

Učenje je vedno dvosmeren proces, v katerem se vsakdo lahko kaj nauči (Each one teach one). To velja tudi za učenje med generacijami, pri čemer se starejši lahko učimo lahkotnosti komuniciranja mlajših generacij. Starši lahko pri razvoju otrok opažamo zanimiv proces učenja. Zelo hitro, vsekakor še pred vstopom v malo šolo, se otrok nauči vseh bistvenih spretnosti za življenje. V procesu rednega izobraževanja jih izpopolnjuje in specializira. Od intenzivnosti učenja v najrosnejših letih je odvisno razmerje med osvojeno teorijo in prakso, ko posameznik konča bolj ali manj travmatično formalno šolanje. Pravo vseživljenjsko učenje se začenja s svobodo odločanja, saj dobi odrasel posameznik možnost izbiranja smeri, vsebin in medot učenja.

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Published

1. 12. 2000

Issue

Section

Reports, Replies, Reviews

How to Cite

Žnidaršič, B. (2000). Razvoj nevladnih organizacij. Studies in Adult Education and Learning, 6(3), 106-112. https://doi.org/10.4312/as.6.3.106-112