Kakovost v izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Tanja Možina Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.4.3-5

Ključne besede:

Kakovost v izobraževanju odraslih

Povzetek

Zadnja desetletja znova in znova ponavljamo, da v sodobni, hitro spreminjajoči se družbi znanje ne more biti več le privilegij manjšine, ampak postaja vse bolj nujnost ter potreba za preživetje in normalno delovanje posameznika v družbeni skupnosti. Nova paradigma v izobraževanju, katere srž najdemo v potrebi po vseživljenjskem učenju, na področje izobraževanja odraslih vnaša nove razsežnosti in postavlja izobraževalce odraslih pred nove izzive ter odgovornosti.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2000

Številka

Rubrika

Uvodnik

Kako citirati

Kakovost v izobraževanju odraslih. (2000). Andragoška Spoznanja, 6(4), 3-5. https://doi.org/10.4312/as.6.4.3-5