Management v izobraževalnih ustanovah
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.6.4.69-73Ključne besede:
Management v izobraževalnih ustanovahPovzetek
V obdobju stalnih sprememb se ne spreminja samo okolje, v katerem organizacije ter ljudje delujejo in živijo, temveč se spreminjajo tudi paradigme kot veljavni miselni vzorci. Nova realnost zahteva nov pogled na svet, kajti hitre spremembe se ne dajo upravljati s starimi metodami. Tudi management se je v zadnjih 300 letih spreminjal pod vplivom različnih konceptov. Eden izmed konceptov je tudi TQM, ki organizacijam omogoča, da z enakimi viri ter z izboljševanjem delovnih procesov (učinkovitost) in boljšim zadovoljevanjem notranjih ter zunanjih uporabnikov (uspešnost) ustvarijo več in bolje z nižjimi stroški. Management v izobraževalnih institucijah mora, tako kot management v drugih organizacijah, dosegati več kot le ozko razumljena ekonomiko. Dosegati mora sistemsko kakovost, tj. odjemalcem in kupcem zagotoviti ustrezno raven cene + kakovosti (tehnične in komercialne) + izbire + enkratnosti ponudbe.
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Karin Jurše

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.