Celovito obvladovanje kakovosti v izobraževalnih organizacijah
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.6.4.74-79Ključne besede:
Celovito obvladovanje kakovosti v izobraževalnih organizacijahPovzetek
Gibanje za celostno obvladovanje kakovosti (TQM), ki se je najprej uveljavilo na področju proizvodnje dobrin, prodira tudi v sektor storitev, kamor spadajo tudi izobraževalne organizacije. Marsikatere znane principe in izkušnje je mogoče kreativno uporabiti v izobraževalni situaciji, seveda pa jih tudi tukaj brez raziskav in specifičnih inovacij ni mogoče uporabiti. V prispevku so poudarjena nekatera področja, ki zahtevajo specifično naravo kakovosti izobraževanja: opredelitev pojma uporabnik, problem motivacije udeležencev izobraževanja, izboljševanja procesov izobraževanja, pojem kakovosti učenja in problem vodenja v izobraževalnih organizacijah.
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Edvard Konrad

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.