Celovito obvladovanje kakovosti v izobraževalnih organizacijah

Avtorji

  • Edvard Konrad Filozofska fakulteta v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.4.74-79

Ključne besede:

Celovito obvladovanje kakovosti v izobraževalnih organizacijah

Povzetek

Gibanje za celostno obvladovanje kakovosti (TQM), ki se je najprej uveljavilo na področju proizvodnje dobrin, prodira tudi v sektor storitev, kamor spadajo tudi izobraževalne organizacije. Marsikatere znane principe in izkušnje je mogoče kreativno uporabiti v izobraževalni situaciji, seveda pa jih tudi tukaj brez raziskav in specifičnih inovacij ni mogoče uporabiti. V prispevku so poudarjena nekatera področja, ki zahtevajo specifično naravo kakovosti izobraževanja: opredelitev pojma uporabnik, problem motivacije udeležencev izobraževanja, izboljševanja procesov izobraževanja, pojem kakovosti učenja in problem vodenja v izobraževalnih organizacijah.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2000

Kako citirati

Konrad, E. (2000). Celovito obvladovanje kakovosti v izobraževalnih organizacijah. Andragoška Spoznanja, 6(4), 74–79. https://doi.org/10.4312/as.6.4.74-79

Številka

Rubrike

Članki