Kakovost podjetniškega izobraževanja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.6.3.90-95Ključne besede:
Kakovost podjetniškega izobraževanjaPovzetek
V prispevku avtor opisuje razvoj izobraževalnih programov od opredelitve ciljev, analize potreb po izobraževanju, priprave izobraževalnih programov, vstopa na trg izobraževanja do vrednotenja rezultatov izobraževanja. Pri tem je treba stalno spremljati dinamiko potreb ter želja odjemalcev oziroma, kot prav ijo nekateri, poznavati »temperaturo trga« in glede na to prilagajati programe. Skrb za udeležence je odgovornost zaposlenih in zunanjih sodelavcev v izobraževalnem podjetju, še posebej direktorja.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Franc Vidic

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.