Kakovost v izobraževanju bodočih izobraževalcev odraslih

Avtorji

  • Nives Ličen Filozofska fakulteta v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.4.111-116

Ključne besede:

Kakovost v izobraževanju bodočih izobraževalcev odraslih

Povzetek

Avtorica opisuje uvajanje drugačnih poti izobraževanja v okviru dodiplomskega študija kot dopolnilo klasičnim študijskim oblikam. Z željo, da bi povečali kakovost študija bodoč ih andragogov, so uvedli študentsko andragoško šolo, ki temelji na učenju z delovanjem, na učenju na podlagi reševanja problemov. Poudarjajo samostojnost študentov pri pripravi in izvedbi izobraževalno- raziskovalnega srečanja, interdisciplinarnost vsebin, povezovanje teorije in prakse ter povezovanje študentov pri skupinskem reševanju nalog. Pri usposabljanju za delo na področju izobraževanja odraslih je treba razvijati kooperativnost, kreativnost in zmožnost pomagati drugim pri razvoju, kajti ljudje, ki delajo na andragoškem področju , bodisi kot učitelji, upravljalci, razvijalci programov ali raziskovalci ... , lahko veliko naredijo za razvoj skupnosti in na splošno za razvoj kulture.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Objavljeno

01.12.2000

Kako citirati

Ličen, N. (2000). Kakovost v izobraževanju bodočih izobraževalcev odraslih. Andragoška Spoznanja, 6(4), 111–116. https://doi.org/10.4312/as.6.4.111-116

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 4 5 > >>