Kakovost v izobraževanju bodočih izobraževalcev odraslih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.6.4.111-116Ključne besede:
Kakovost v izobraževanju bodočih izobraževalcev odraslihPovzetek
Avtorica opisuje uvajanje drugačnih poti izobraževanja v okviru dodiplomskega študija kot dopolnilo klasičnim študijskim oblikam. Z željo, da bi povečali kakovost študija bodoč ih andragogov, so uvedli študentsko andragoško šolo, ki temelji na učenju z delovanjem, na učenju na podlagi reševanja problemov. Poudarjajo samostojnost študentov pri pripravi in izvedbi izobraževalno- raziskovalnega srečanja, interdisciplinarnost vsebin, povezovanje teorije in prakse ter povezovanje študentov pri skupinskem reševanju nalog. Pri usposabljanju za delo na področju izobraževanja odraslih je treba razvijati kooperativnost, kreativnost in zmožnost pomagati drugim pri razvoju, kajti ljudje, ki delajo na andragoškem področju , bodisi kot učitelji, upravljalci, razvijalci programov ali raziskovalci ... , lahko veliko naredijo za razvoj skupnosti in na splošno za razvoj kulture.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Nives Ličen
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.