Kakovost jezikovnega izobraževanja za odrasle

Avtorji

  • Neda Pavlin Ljudska univerza Koper

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.4.128-131

Ključne besede:

Kakovost jezikovnega izobraževanja za odrasle

Povzetek

V prispevku so navedeni nekateri vidiki spremljanja kakovosti jezikovnega izobraževanja za odrasle, ki so običajno nekako v ozadju, vsekakor pa jih za kakovostno izvedbo jezikovnega izobraževanja ne smemo zanemariti. Prikazani so pot, po kateri stopajo udeleženci jezikovnega izobraževanja na Ljudski univerzi v Kopru, od prvega pogovora s strokovnim delavcem do konca tečaja, in tudi vsi dejavniki, ki vplivajo na kakovostno jezikovno izobraževanje: potek izbire in spremljanje učitelja, pomen svetovalnega pogovora in svetovanja pri izbiri najprimernejše oblike izobraževanja za udeleženca, njegova vloga pri spremljanju izobraževanja in povezovanje učenja v Središču za samostojno učenje s tečaji in drugimi oblikami.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2000

Kako citirati

Pavlin, N. (2000). Kakovost jezikovnega izobraževanja za odrasle. Andragoška Spoznanja, 6(4), 128–131. https://doi.org/10.4312/as.6.4.128-131

Številka

Rubrike

Članki