Kakovost in sistem izobraževanja za francoski jezik v Revozu

Avtorji

  • Nataša Kočevar Gabrič Tovarna Revoz Novo mesto

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.6.4.132-136

Ključne besede:

Kakovost in sistem izobraževanja za francoski jezik v Revozu

Povzetek

Kakovost izobraževanja za francoski jezik zagotavljamo na podlagi petih dejavnikov. Vsi so enako pomembni in kadar kateri ni upoštevan, raven kakovosti ne more biti zadovoljiva. Za uspešno zagotavljanje kakovosti je pomembno, da natančno vemo, kdaj in kako pogosto bodo udeleženci izobraževanja pri svojem delu uporabljali francoski jezik. Potrebe določimo s posebej za to razvitimi pripomočki. Previdni smo predvsem pri sestavljanju skupin in pri določitvi programa, ki ga lahko glede na raznovrstno ponudbo prilagajamo tudi posameznikom. Še posebej smo pozorni na izvajalce izobraževanja. Naši profesorji sestavljajo enotno skupino, ki se redno srečuje in izobražuje. Udeleženci ocenjujejo izobraževalni proces in njegove izvajalce dvakrat: enkrat neposredno po izobraževanju, drugič pa približno šest mesecev po izobraževanju. Šest mesecev po končanem izobraževanju izpolnijo vprašalnik o kakovosti celotne storitve izobraževalnega centra (od analize potrebe, organizacije do izvedbe izobraževanja) tudi nadrejeni udeležencev. Ocena izobraževanja je osnova za plan za doseganje napredka.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2000

Kako citirati

Kočevar Gabrič, N. (2000). Kakovost in sistem izobraževanja za francoski jezik v Revozu. Andragoška Spoznanja, 6(4), 132–136. https://doi.org/10.4312/as.6.4.132-136

Številka

Rubrike

Članki