Vseživljensko izobraževanje med vizijo in utopijo - memorandum

Avtorji

  • Franc Križaj Orgos, d. o. o.

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.4.6-8

Ključne besede:

Vseživljensko izobraževanje med vizijo in utopijo - memorandum

Povzetek

Memorandum o vseživljenjskem izobraževanju, ki ga je sprejel Svet Evrope, predvideva za Evropejce skoraj neverjetne možnosti za vseživljenjsko izobraževanje in njegovo nenehno nadgrajevanje. Vendar pa Memorandum ne pove, kdo naj bi bil odgovoren za to izobraževanje. Nekatere zamisli v njem nas spominjajo na že pozabljene ideje vodilnih evropskih hu­ manistov in ideologov (socialistov) iz šestdesetih in zgodnjih sedemdesetih let 20. stoletja, ki pa so žal ostale samo ideje. Finančne razmere v naši državi (managerji imajo močno liberalistično-kapitalistično mentaliteto) ne dopuščajo »memorandumskim idejam«, da bi se uresničile. Vendar je nekaj možnosti, da sprejmemo vsaj nekatere od njih.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2001

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Križaj, F. (2001). Vseživljensko izobraževanje med vizijo in utopijo - memorandum. Andragoška Spoznanja, 7(4), 6-8. https://doi.org/10.4312/as.7.4.6-8