Strategija izobraževanja kadrov med gospodarsko recesijo (Primer podjetja Smart Com)

Avtorji

  • Nataša Kegelj Kovačič Smart Com, d.o.o.

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.4.38-42

Ključne besede:

Strategija izobraževanja kadrov med gospodarsko recesijo (Primer podjetja Smart Com)

Povzetek

Poslovno okolje se spreminja izjemno hitro, zato se je treba nenehno in sproti prilagajati. Hitrost spreminjanja spodbuja eksploziven razvoj informacijskih tehnologij. Posledica tega je širjenje globalizacije in prilagajanje njenim potrebam. V obetavnih podjetjih, predvsem manjših in srednjih, smo pred dilemo, kaj pomeni izobraževanje oziroma kaj pomeni znanje med gospodarsko recesijo. Ali je to nujnost ali privilegij za podjetje? Ali pa nujnost ali privilegij za zaposlene? V podjetjih, še posebej tistih, kjer se ukvarjamo z informacijskimi in telekomunikacijskimi sistemi, vse bolj poudarjamo potrebo po učinkovitem sistemu upravljanja kadrovskih virov oziroma oblikovanje lastnega modela upravljanja kadrov, katerega osnovni cilj je razvoj zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih in končno uspešnost podjetja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2001

Kako citirati

Kegelj Kovačič, N. (2001). Strategija izobraževanja kadrov med gospodarsko recesijo (Primer podjetja Smart Com). Andragoška Spoznanja, 7(4), 38–42. https://doi.org/10.4312/as.7.4.38-42

Številka

Rubrike

Članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)