Upoštevanje izkušenj pri programiranju izobraževanja zaposlenih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.7.4.43-46Ključne besede:
Upoštevanje izkušenj pri programiranju izobraževanja zaposlenihPovzetek
Pri programiranju izobraževanja lahko upoštevamo izkušnje zaposlenih v več stopnjah. Najprej pri opredelitvi potreb in ciljev izobraževanja, kasneje pri pripravi osnovnega programa izobraževanja za skupino in končno tudi pri izbiri virov ter metod izobraževanja. Metode ugotavljanja izkustveno pridobljenega znanja so različne in jih moramo vnaprej načrtovati, sicer ostanejo predhodno znanje in izkušnje neodkrite. Poleg vsebinskega programiranja, ki praviloma poteka ciljno in problemsko, nas zanimajo tudi izobraževalne izkušnje udeležencev. Kadar uvajamo nove pristope pri izvajanju izobraževalnih programov (na primere-izobraževanje, kombinacija samostojnega študija in skupinskih srečanj, projektnega dela in izobraževanja, timskega izobraževanja, metode primera, igranje vlog), se moramo prej prepričati, kakšne so izkušnje udeležencev z novimi pristopi. Izkušnje so temelj samozavesti in predstave o samem sebi pri odraslem, zato jih moramo upoštevati tudi pri programiranju izobraževanja zaposlenih.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Nena Mijoč
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.