SWOT-analiza uporabnosti e-izobraževanja za zaposlene

Avtorji

  • Mojca Bavdaž Kveder Ekonomska fakulteta v Ljubljani
  • Lea Bregar Ekonomska fakulteta v Ljubljani
  • Irena Ograjenšek Ekonomska fakulteta v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.4.75-78

Ključne besede:

SWOT-analiza uporabnosti e-izobraževanja za zaposlene

Povzetek

V praksi je e-učenje pogosto skrčeno na dostopnost učnih vsebin v različnih formatih na spletu. Toda naše izkušnje z razvijanjem e-izobraževalnega programa pri ekonomski statistiki na eni strani, na drugi pa postopki ocenjevanja, vodeni v pilotski fazi izvajanja programa, kažejo, da je treba popraviti sedanje pedagoške koncepte, če hočemo resnično izbrati prednosti e-izobraževanja. Ustrezno je treba prilagoditi tudi uporabo organizacijskih, finančnih in kadrovskih virov. Prispevek sistemizira naše izkušnje, pomembne za e-izobraževanje na delovnem mestu, s SWOT-analizo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2001

Kako citirati

Bavdaž Kveder, M., Bregar, L., & Ograjenšek, I. (2001). SWOT-analiza uporabnosti e-izobraževanja za zaposlene. Andragoška Spoznanja, 7(4), 75–78. https://doi.org/10.4312/as.7.4.75-78

Številka

Rubrike

Članki