Psihološki temelji za učinkovito posredovanje znanja zaposlenim
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.7.4.79-83Ključne besede:
Psihološki temelji za učinkovito posredovanje znanja zaposlenimPovzetek
Vsa uspešna podjetja so že dolgo tega spoznala, da je znanje njihova najboljša pomembna prednost pred konkurenco. Težave se utegnejo pojaviti tedaj, ko skušamo prepričati človeka; ki ima službo, ki je v šoli doživel same padce in razočaranja, kako pomembno je pravzaprav učenje. Motivacija, pozitivna samopodoba, ustrezne razmere za učenje, namreč težavnostna stopnja obravnavane teme, kakovost učnega materiala, družbene norme, predvsem pa sam učitelj ali učiteljica kot žariščna točka izobraževalnega procesa so torej izjemnega pomena. Učiteljeva izobrazba, izkušnje, pričakovanja in njegov odnos do študentov lahko bodisi spodbujajo učenje bodisi ga zavirajo.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Metka Galič

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.