Psihološki temelji za učinkovito posredovanje znanja zaposlenim

Avtorji

  • Metka Galič Ekonomska in trgovska šola, Brežice

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.4.79-83

Ključne besede:

Psihološki temelji za učinkovito posredovanje znanja zaposlenim

Povzetek

Vsa uspešna podjetja so že dolgo tega spoznala, da je znanje njihova najboljša pomembna prednost pred konkurenco. Težave se utegnejo pojaviti tedaj, ko skušamo prepričati človeka; ki ima službo, ki je v šoli doživel same padce in razočaranja, kako pomembno je pravzaprav učenje. Motivacija, pozitivna samopodoba, ustrezne razmere za učenje, namreč težavnostna stopnja obravnavane teme, kakovost učnega materiala, družbene norme, predvsem pa sam učitelj ali učiteljica kot žariščna točka izobraževalnega procesa so torej izjemnega pomena. Učiteljeva izobrazba, izkušnje, pričakovanja in njegov odnos do študentov lahko bodisi spodbujajo učenje bodisi ga zavirajo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2001

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Galič, M. (2001). Psihološki temelji za učinkovito posredovanje znanja zaposlenim. Andragoška Spoznanja, 7(4), 79-83. https://doi.org/10.4312/as.7.4.79-83