Dejavniki, ki ovirajo zaposlene pri izobraževanju

Avtorji

  • Jasmina Starc
  • Ana Blažič

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.4.91-93

Ključne besede:

Dejavniki, ki ovirajo zaposlene pri izobraževanju

Povzetek

Avtorici poročata o rezultatih raziskave, o nekaterih pomembnih določilnicah, ki ovirajo izredne študente na visokih strokovnih šolah v Sloveniji pri njihovem izobraževanju. Ugotavljata, da v vseh fazah in stopnjah izobraževanja nastajajo in se oblikujejo anti motivi oziroma ovire, ki znižujejo stopnjo motivacije in onemogočajo nemoteno udeležbo v procesu izobraževanja. Natančneje analizirata situacijske, institucijske in dispozicijske ovire.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2001

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Starc, J., & Blažič, A. (2001). Dejavniki, ki ovirajo zaposlene pri izobraževanju. Andragoška Spoznanja, 7(4), 91-93. https://doi.org/10.4312/as.7.4.91-93