Kdaj je izobraževanje učinkovito - pogled in mnenje izvajalca

Avtorji

  • Miran Morano

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.7.4.124-128

Ključne besede:

Kdaj je izobraževanje učinkovito - pogled in mnenje izvajalca

Povzetek

Gradbenik se uči ob vsaki sezidani stavbi in tako postaja boljši in boljši. Hitreje in laže prepozna dobre delavce, izbira nove in boljše gradbene materiale, postavlja si bolj realne roke. Enako je z uspešnim izobraževalcem. Nenehno zboljšuje svoje spretnosti. Navzoč je pri ocenjevanju in merjenju izobraževanja v vseh njegovih fazah: pred njim, med njim in po njem. Uspešen izvajalec (tako kot uspešen gradbenik) po vsakem izobraževalnem dogodku: • ugotovi, koliko so bili cilji doseženi in koliko ti cilji ustrezajo zahtevam udeležencev, • oceni napredek udeležencev, • oceni ustreznost izvajanja • se uči iz izku šenj.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

  • Miran Morano

    Samostojni predavatelj

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2001

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Morano, M. (2001). Kdaj je izobraževanje učinkovito - pogled in mnenje izvajalca. Andragoška Spoznanja, 7(4), 124-128. https://doi.org/10.4312/as.7.4.124-128