Kdaj je izobraževanje učinkovito - pogled in mnenje izvajalca
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.7.4.124-128Ključne besede:
Kdaj je izobraževanje učinkovito - pogled in mnenje izvajalcaPovzetek
Gradbenik se uči ob vsaki sezidani stavbi in tako postaja boljši in boljši. Hitreje in laže prepozna dobre delavce, izbira nove in boljše gradbene materiale, postavlja si bolj realne roke. Enako je z uspešnim izobraževalcem. Nenehno zboljšuje svoje spretnosti. Navzoč je pri ocenjevanju in merjenju izobraževanja v vseh njegovih fazah: pred njim, med njim in po njem. Uspešen izvajalec (tako kot uspešen gradbenik) po vsakem izobraževalnem dogodku: • ugotovi, koliko so bili cilji doseženi in koliko ti cilji ustrezajo zahtevam udeležencev, • oceni napredek udeležencev, • oceni ustreznost izvajanja • se uči iz izku šenj.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Miran Morano

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.