Pomen življenjske poti in generacijskih značilnosti za načrtovanje medgeneracijskega izobraževalnega programa

Authors

  • Ana Šajn Univerza za tretje življenjsko obdobje v Ljubljani
  • Dušana Findeisen Univerza za tretje življenjsko obdobje v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.15.3.58-64

Keywords:

življenjska zgodba, življenjski krog, mlajši odrasli, starejši odrasli, generacija, nova družbena pogodba, medgeneracijski izobraževalni program, teorija življenjskega kroga, skupnost

Abstract

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Published

1. 12. 2009

Issue

Section

For better practice

How to Cite

Šajn, A., & Findeisen, D. (2009). Pomen življenjske poti in generacijskih značilnosti za načrtovanje medgeneracijskega izobraževalnega programa. Studies in Adult Education and Learning, 15(3), 58-64. https://doi.org/10.4312/as.15.3.58-64

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 4 5 6 7 > >>