Kino-katedra za pedagoge v Slovenski kinoteki
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.22.3.7-20Ključne besede:
Slovenska kinoteka, Kino-katedra za pedagoge, filmska vzgoja, filmska pismenost, ozadne predstave, tiho znanje, vzgoja pogledaPovzetek
Besedilo predstavlja izobraževalni program za pedagoške delavce Kino-katedra za pedagoge v Slovenski kinoteki. V izhodišču osvetljuje okvire evropske vizije filmskega izobraževanja in predlog strategije nacionalnega programa filmske vzgoje v Sloveniji skozi koncept filmske pismenosti v evropski in slovenski perspektivi. Osrednji del preučuje ključno idejno zasnovo programa, ki temelji na širšem kontekstu teoretskih vidikov konceptov, kot so: ozadne predstave, tiho znanje, vzgoja pogleda. V sklepnem delu pa avtor podaja metode, postopke in pristope, s katerimi poskušamo stimulirati udeležence k čimbolj intenzivnemu sodelovanju v vseh segmentih programa. Predstavlja pa tudi temeljne značilnosti prvih treh let izvedbe programa, ki zajemajo tematske sklope problematike zgodovinskih filmskih gibanj, preučevanja ključnih metod filmske vzgoje ter osnovnih načel filmske analize in interpretacije.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
12.11.2016
Kako citirati
Šprah, A. (2016). Kino-katedra za pedagoge v Slovenski kinoteki. Andragoška Spoznanja, 22(3), 7–20. https://doi.org/10.4312/as.22.3.7-20
Številka
Rubrike
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Andrej Šprah

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.