Kino-katedra za pedagoge v Slovenski kinoteki

Avtorji

  • Andrej Šprah Slovenska kinoteka

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.22.3.7-20

Ključne besede:

Slovenska kinoteka, Kino-katedra za pedagoge, filmska vzgoja, filmska pismenost, ozadne predstave, tiho znanje, vzgoja pogleda

Povzetek

Besedilo predstavlja izobraževalni program za pedagoške delavce Kino-katedra za pedagoge v Slovenski kinoteki. V izhodišču osvetljuje okvire evropske vizije filmskega izobraževanja in predlog strategije nacionalnega programa filmske vzgoje v Sloveniji skozi koncept filmske pismenosti v evropski in slovenski perspektivi. Osrednji del preučuje ključno idejno zasnovo programa, ki temelji na širšem kontekstu teoretskih vidikov konceptov, kot so: ozadne predstave, tiho znanje, vzgoja pogleda. V sklepnem delu pa avtor podaja metode, postopke in pristope, s katerimi poskušamo stimulirati udeležence k čimbolj intenzivnemu sodelovanju v vseh segmentih programa. Predstavlja pa tudi temeljne značilnosti prvih treh let izvedbe programa, ki zajemajo tematske sklope problematike zgodovinskih filmskih gibanj, preučevanja ključnih metod filmske vzgoje ter osnovnih načel filmske analize in interpretacije.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

12.11.2016

Kako citirati

Šprah, A. (2016). Kino-katedra za pedagoge v Slovenski kinoteki. Andragoška Spoznanja, 22(3), 7–20. https://doi.org/10.4312/as.22.3.7-20

Številka

Rubrike

Članki