Kaj morajo vedeti o filmu tisti, ki se učijo? film kot učno orodje v izobraževanju odraslih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.22.3.21-32Ključne besede:
film, filmsko besedilo, izobraževanje odraslih, identitetaPovzetek
Avtorica razpravlja o kulturi podob, ki prevladuje v današnjem fragmentiranem in globaliziranem svetu. Preučuje filmski tekst, ki ga obravnava kot orodje v izobraževanju odraslih, ki se, nasprotno od mladih, niso že rodili v svet podob. Trdi, da sta poučevanje in učenje o filmu orodje, ki posameznikom omogoči, da razvijejo filmsko pismenost in odkrijejo svoj psihološki, kulturni in socialni jaz. Najprej predstavi filmsko besedilo, ki je posledica tehnološke evolucije. Nato opiše evolucijo takšnega besedila, pri čemer se osredotoči na slovnico, skladje in pomen besedila. Poudari, da imata filmsko besedilo in filmski jezik prednost pred drugimi besedili in jeziki, saj omogočata svobodno interpretacijo in učenje. Nazadnje razpravlja o filmu kot učnem orodju, ki zmanjšuje pomen hermenevtike, razkriva drugega (ne razkriva gledalčevega jaza), s čimer vodi gledalca v razumevanje in konstrukcijo individualne, socialne in kulturne identitete.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
12.11.2016
Kako citirati
de Sousa, V. (2016). Kaj morajo vedeti o filmu tisti, ki se učijo? film kot učno orodje v izobraževanju odraslih. Andragoška Spoznanja, 22(3), 21–32. https://doi.org/10.4312/as.22.3.21-32
Številka
Rubrike
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Vanda de Sousa

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.