Gledati, misliti in razumeti film skozi filmsko glasbo
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.22.3.33-45Ključne besede:
filmska glasba, analiza, film, učenje, razumevanjePovzetek
Članek obravnava film kot element, ki preči trojno polje: polje gledanja, mišljenja in razumevanja. Če to opazujemo racionalno, potem gre vsekakor za paradoks – še posebej tedaj, ko dodamo, da je film popolna iluzija. Zaradi magičnega pogleda na svet skozi film bi bilo treba vprašanje samega pogleda obrniti in začeti opazovati svet skozi optiko filma. To sicer sodobni človek že počne, a se tega sploh ne zaveda. Njegova percepcija sveta kot »realnosti« je filmska zabloda in konstrukt par excellence. Članek povezuje film in učenje na tri načine: učenje iz filma, učenje o filmu in učenje prek vzgoje za medije. Vse tri odnose predstavi prek analize filmske glasbe, ki pomeni v filmu dodatno, morda najbolj emocionalno komponento. Celoten razmislek o tem pa je umeščen v okvir zavedanja filma v razsežnosti zvoka, s katerim pa se celotna magija filmske prevare šele dobro začenja.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
12.11.2016
Kako citirati
Reichenberg, M. (2016). Gledati, misliti in razumeti film skozi filmsko glasbo. Andragoška Spoznanja, 22(3), 33–45. https://doi.org/10.4312/as.22.3.33-45
Številka
Rubrike
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Mitja Reichenberg

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.