Inovativni model integriranega mentorstva v filmski produkciji. Poučevanje za ustvarjanje filma
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.22.3.61-75Ključne besede:
poučevanje, filmska produkcija, integrirano mentorstvo, šola, prekucnjena učilnicaPovzetek
Članek obravnava inovativen model integriranega mentorstva, pri katerem je mentor del ustvarjalnega procesa nastanka filma. Mentor je v procesu nastajanja filma vključen v učno situacijo in je sodelavec pri ustvarjanju filma ter reševanju problemov. Takšen učni proces temelji na vzajemnem učenju in pri tem uporablja andragoške strategije, ki jih implementira v formalni pedagoški proces. Na podlagi raziskovanja, ki sloni na opazovanju z udeležbo, obravnavamo študije primerov kratkih igranih filmov, ki so na takšen način nastali kot del učnih aktivnosti na Srednji medijski in grafični šoli Ljubljana ter Filmski akademiji Artes Liberales.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
12.11.2016
Kako citirati
Jambrek, B. M. (2016). Inovativni model integriranega mentorstva v filmski produkciji. Poučevanje za ustvarjanje filma. Andragoška Spoznanja, 22(3), 61–75. https://doi.org/10.4312/as.22.3.61-75
Številka
Rubrike
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Boštjan Miha Jambrek

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.