Inovativni model integriranega mentorstva v filmski produkciji. Poučevanje za ustvarjanje filma

Avtorji

  • Boštjan Miha Jambrek Filmska akademija Artes Liberales, Srednja medijska in grafična šola Ljubljana

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.22.3.61-75

Ključne besede:

poučevanje, filmska produkcija, integrirano mentorstvo, šola, prekucnjena učilnica

Povzetek

Članek obravnava inovativen model integriranega mentorstva, pri katerem je mentor del ustvarjalnega procesa nastanka filma. Mentor je v procesu nastajanja filma vključen v učno situacijo in je sodelavec pri ustvarjanju filma ter reševanju problemov. Takšen učni proces temelji na vzajemnem učenju in pri tem uporablja andragoške strategije, ki jih implementira v formalni pedagoški proces. Na podlagi raziskovanja, ki sloni na opazovanju z udeležbo, obravnavamo študije primerov kratkih igranih filmov, ki so na takšen način nastali kot del učnih aktivnosti na Srednji medijski in grafični šoli Ljubljana ter Filmski akademiji Artes Liberales.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

12.11.2016

Kako citirati

Jambrek, B. M. (2016). Inovativni model integriranega mentorstva v filmski produkciji. Poučevanje za ustvarjanje filma. Andragoška Spoznanja, 22(3), 61–75. https://doi.org/10.4312/as.22.3.61-75

Številka

Rubrike

Članki