Inovativni model integriranega mentorstva v filmski produkciji. Poučevanje za ustvarjanje filma
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.22.3.61-75Ključne besede:
poučevanje, filmska produkcija, integrirano mentorstvo, šola, prekucnjena učilnicaPovzetek
Članek obravnava inovativen model integriranega mentorstva, pri katerem je mentor del ustvarjalnega procesa nastanka filma. Mentor je v procesu nastajanja filma vključen v učno situacijo in je sodelavec pri ustvarjanju filma ter reševanju problemov. Takšen učni proces temelji na vzajemnem učenju in pri tem uporablja andragoške strategije, ki jih implementira v formalni pedagoški proces. Na podlagi raziskovanja, ki sloni na opazovanju z udeležbo, obravnavamo študije primerov kratkih igranih filmov, ki so na takšen način nastali kot del učnih aktivnosti na Srednji medijski in grafični šoli Ljubljana ter Filmski akademiji Artes Liberales.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
12. 11. 2016
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Boštjan Miha Jambrek

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Jambrek, B. M. (2016). Inovativni model integriranega mentorstva v filmski produkciji. Poučevanje za ustvarjanje filma. Andragoška Spoznanja, 22(3), 61-75. https://doi.org/10.4312/as.22.3.61-75