Inovativni model integriranega mentorstva v filmski produkciji. Poučevanje za ustvarjanje filma

Avtorji

  • Boštjan Miha Jambrek Filmska akademija Artes Liberales, Srednja medijska in grafična šola Ljubljana

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.22.3.61-75

Ključne besede:

poučevanje, filmska produkcija, integrirano mentorstvo, šola, prekucnjena učilnica

Povzetek

Članek obravnava inovativen model integriranega mentorstva, pri katerem je mentor del ustvarjalnega procesa nastanka filma. Mentor je v procesu nastajanja filma vključen v učno situacijo in je sodelavec pri ustvarjanju filma ter reševanju problemov. Takšen učni proces temelji na vzajemnem učenju in pri tem uporablja andragoške strategije, ki jih implementira v formalni pedagoški proces. Na podlagi raziskovanja, ki sloni na opazovanju z udeležbo, obravnavamo študije primerov kratkih igranih filmov, ki so na takšen način nastali kot del učnih aktivnosti na Srednji medijski in grafični šoli Ljubljana ter Filmski akademiji Artes Liberales.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

12. 11. 2016

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Inovativni model integriranega mentorstva v filmski produkciji. Poučevanje za ustvarjanje filma. (2016). Andragoška Spoznanja, 22(3), 61-75. https://doi.org/10.4312/as.22.3.61-75

Podobni članki

1-10 od 90

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.