Z dogovorom do poenotene rabe strokovnega izrazja na področju vzgoje in izobraževanja – primer PIAAC

Avtorji

  • Janko Muršak Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.22.4.117-118

Povzetek

Slovenski pedagog prof. dr. V. Schmidt je svoje študente pogosto opozarjal na pomen strokovnega izrazja za vsako znanost. Temeljni pogoj za to, da bi lahko govorili o znanstveni disciplini, znanosti, je namreč, da ta razvije svojo terminologijo, izdela enoznačni pojmovni aparat. Žal se vse pogosteje znajdemo v situaciji, ko se razvoj terminologije skrči na vprašanja prevajanja (pogosto celo v slogu »google translate«), kot da je strokovna terminologija izključno stvar prevajalcev, ne pa strokovnih in konceptualnih razmislekov ter umestitev izrazov v ustaljen terminološki aparat.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

21.12.2016

Kako citirati

Muršak, J. (2016). Z dogovorom do poenotene rabe strokovnega izrazja na področju vzgoje in izobraževanja – primer PIAAC. Andragoška Spoznanja, 22(4), 117–118. https://doi.org/10.4312/as.22.4.117-118