Vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj kot vseživljenjski proces

Avtorji

  • Nika Golob Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.15.2.19-28

Ključne besede:

vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj, ozaveščanje, okoljska etika, okoljska vzgoja, razvoj vrednot, metode vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj

Povzetek

Razvoj spoznanj o preobremenjenosti naravnega okolja oziroma omejenih samočistilnih sposobnosti ekosistemov je od zavedanja stanja iz pred petdesetih let pa do danes privedel do ključnih smernic, ki bi jih morali upoštevati programi vzgoje in izobraževanja na vseh ravneh. Koncept okoljske vzgoje se je v teh letih razširil v vzgojo in izobraževanje za trajnostni razvoj, ki zdaj posega v vse razsežnosti človekovega življenja in delovanja. Žal pa ravnanje še ne dosega pričakovanj, ki jih moramo kot družba zagotavljati za trajnostno prihodnost zaradi odgovornosti do prihodnjih generacij. To smo potrdili z raziskavo o uporabi pitne vode kot enega ključnih kazalnikov doseganja ciljev vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2009

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj kot vseživljenjski proces. (2009). Andragoška Spoznanja, 15(2), 19-28. https://doi.org/10.4312/as.15.2.19-28

Podobni članki

1-10 od 866

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.