Vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj kot vseživljenjski proces
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.15.2.19-28Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj, ozaveščanje, okoljska etika, okoljska vzgoja, razvoj vrednot, metode vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvojPovzetek
Razvoj spoznanj o preobremenjenosti naravnega okolja oziroma omejenih samočistilnih sposobnosti ekosistemov je od zavedanja stanja iz pred petdesetih let pa do danes privedel do ključnih smernic, ki bi jih morali upoštevati programi vzgoje in izobraževanja na vseh ravneh. Koncept okoljske vzgoje se je v teh letih razširil v vzgojo in izobraževanje za trajnostni razvoj, ki zdaj posega v vse razsežnosti človekovega življenja in delovanja. Žal pa ravnanje še ne dosega pričakovanj, ki jih moramo kot družba zagotavljati za trajnostno prihodnost zaradi odgovornosti do prihodnjih generacij. To smo potrdili z raziskavo o uporabi pitne vode kot enega ključnih kazalnikov doseganja ciljev vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2009
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj kot vseživljenjski proces. (2009). Andragoška Spoznanja, 15(2), 19-28. https://doi.org/10.4312/as.15.2.19-28