Pomen izobraževanja odraslih v obdobjih gospodarskih in političnih kriz
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.15.1.10-24Ključne besede:
izobraževanje odraslih, družbene spremembe, Coady, Lindeman, Gramsci, Freire, HortonPovzetek
V članku poskušamo prikazati, da so se težave in problemi današnje gospodarske in politične krize nakazovali že na samem začetku vzpostavitve kapitalizma v 18. stoletju in prvič izbruhnili v obliki gospodarske krize v 30. letih prejšnjega stoletja. Zato skozi zgodovinski prikaz temeljnih idej radikalnega izobraževanja odraslih za družbene spremembe (Coady, Horton, Lindeman, Freire, Gramsci) poskušamo poiskati tiste njihove temeljne nauke in metode, ki bi lahko služile kot osnova današnjega izobraževanja odraslih, s katerim bi pomagali ljudem, ki jih je prizadela sedanja kriza.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2009
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Kako citirati
Pomen izobraževanja odraslih v obdobjih gospodarskih in političnih kriz. (2009). Andragoška Spoznanja, 15(1), 10-24. https://doi.org/10.4312/as.15.1.10-24