Nekateri temeljni pojmi z vidika andragoške didaktike
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.15.1.58-64Ključne besede:
vseživljenjskost izobraževanja, izobraževanje, učenje, pouk, andragoška didaktika, andragoški pristop v izobraževanjuPovzetek
Z vidika andragoške didaktike, kot ene temeljnih ved andragogike, najprej opredelimo osnovne andragoške pojme. Andragoško didaktiko zanima predvsem proces izobraževanja odraslih. Pri tem je predmet njenega proučevanja najprej učenje, kot najširši pojem, potem izobraževanje in razmejitev od pojma pouka. Ključno vprašanje je, ali poteka izobraževanje predvsem po andragoškem ali pedagoškem pristopu ter razlikovanje med obema pristopoma. Ob tem avtorica predlaga tudi prevode nekaterih pojmov s področja andragoške didaktike.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
01.12.2009
Kako citirati
Mijoč, N. (2009). Nekateri temeljni pojmi z vidika andragoške didaktike. Andragoška Spoznanja, 15(1), 58–64. https://doi.org/10.4312/as.15.1.58-64
Številka
Rubrike
Za boljšo prakso