Nekateri temeljni pojmi z vidika andragoške didaktike

Avtorji

  • Nena Mijoč Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.15.1.58-64

Ključne besede:

vseživljenjskost izobraževanja, izobraževanje, učenje, pouk, andragoška didaktika, andragoški pristop v izobraževanju

Povzetek

Z vidika andragoške didaktike, kot ene temeljnih ved andragogike, najprej opredelimo osnovne andragoške pojme. Andragoško didaktiko zanima predvsem proces izobraževanja odraslih. Pri tem je predmet njenega proučevanja najprej učenje, kot najširši pojem, potem izobraževanje in razmejitev od pojma pouka. Ključno vprašanje je, ali poteka izobraževanje predvsem po andragoškem ali pedagoškem pristopu ter razlikovanje med obema pristopoma. Ob tem avtorica predlaga tudi prevode nekaterih pojmov s področja andragoške didaktike.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

1. 12. 2009

Številka

Rubrika

Za boljšo prakso

Kako citirati

Nekateri temeljni pojmi z vidika andragoške didaktike. (2009). Andragoška Spoznanja, 15(1), 58-64. https://doi.org/10.4312/as.15.1.58-64