Izobraževanje v muzeju: animiranje za kulturne spremembe. Pogovarjali smo se s Sonjo Kogej Rus

Avtorji

  • Dušana Findeisen

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.23.1.121-125

Povzetek

Muzeje razumemo kot ustanove, ki poleg svoje osnovne dejavnosti tudi izobražujejo. Nekateri avtorji pa menijo, da je izobraževanje in učenje celo ena od osrednjih nalog muzejev. Z izobraževanjem nagovarjajo različne ciljne skupine, saj so programi zelo različni. Gibljejo se od radikalne muzeologije in muzejskega aktivizma s subverzivnim izobraževanjem do participativnega učenja in razmišljanja o individualnih spominih, doživetjih, čustvih. Veliko izkušenj z izobraževanjem imajo v Slovenskem etnografskem muzeju,3 kjer je Sonja Kogej Rus, po izobrazbi etnologinja in zgodovinarka, kustosinja pedagoginja (od 1993) in muzejska svetovalka (od 2006) ter vodja Oddelka za muzejsko pedagogiko in andragogiko. V tem muzeju že 25 let opravlja pedagoško in andragoško delo, snuje izobraževalne programe in projekte, razstave ter predvsem odkriva zmeraj nove poti.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

25. 03. 2017

Številka

Rubrika

Intervju

Kako citirati

Izobraževanje v muzeju: animiranje za kulturne spremembe. Pogovarjali smo se s Sonjo Kogej Rus. (2017). Andragoška Spoznanja, 23(1), 121-125. https://doi.org/10.4312/as.23.1.121-125

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 4 5 6 7 > >>