Soočanje z raznolikostjo in antirazismom v izobraževanju odraslih: Institucionalni pogled
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.23.2.39-50Ključne besede:
migracije, institucionalna diskriminacija, upravljanje raznolikosti, interkulturno odpiranje, kritične študije belskostiPovzetek
Članek obravnava organizacijski razvoj v ustanovah za izobraževanje odraslih, katerega cilj je krepitev raznolikosti in preprečevanje diskriminacije migrantov. Kritičen pretres treh pristopov, interkulturnega odpiranja, upravljanja raznolikosti in boja proti institucionalnemu rasizmu, je predstavljen in poglobljen z vidika kritičnih študij belskosti. Koncepti se razlikujejo glede na svoje glavne cilje, tradicije, področja prakse in diskurze legitimacije. Članek je nastal na podlagi teoretičnih in empiričnih rezultatov avstrijskega raziskovalnega projekta, ki je raziskoval, kako se ustanove za izobraževanje odraslih soočajo z raznolikostjo v povezavi z migranti. Ob koncu je predstavljen strateški pristop, razvit v okviru projekta, ki bi avstrijsko izobraževanje odraslih naredil bolj odprto za migrantsko populacijo.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
2. 07. 2017
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2017 Annette Sprung

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Sprung, A. (2017). Soočanje z raznolikostjo in antirazismom v izobraževanju odraslih: Institucionalni pogled. Andragoška Spoznanja, 23(2), 39-50. https://doi.org/10.4312/as.23.2.39-50