Soočanje z raznolikostjo in antirazismom v izobraževanju odraslih: Institucionalni pogled

Avtorji

  • Annette Sprung University of Graz

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.23.2.39-50

Ključne besede:

migracije, institucionalna diskriminacija, upravljanje raznolikosti, interkulturno odpiranje, kritične študije belskosti

Povzetek

Članek obravnava organizacijski razvoj v ustanovah za izobraževanje odraslih, katerega cilj je krepitev raznolikosti in preprečevanje diskriminacije migrantov. Kritičen pretres treh pristopov, interkulturnega odpiranja, upravljanja raznolikosti in boja proti institucionalnemu rasizmu, je predstavljen in poglobljen z vidika kritičnih študij belskosti. Koncepti se razlikujejo glede na svoje glavne cilje, tradicije, področja prakse in diskurze legitimacije. Članek je nastal na podlagi teoretičnih in empiričnih rezultatov avstrijskega raziskovalnega projekta, ki je raziskoval, kako se ustanove za izobraževanje odraslih soočajo z raznolikostjo v povezavi z migranti. Ob koncu je predstavljen strateški pristop, razvit v okviru projekta, ki bi avstrijsko izobraževanje odraslih naredil bolj odprto za migrantsko populacijo.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

2. 07. 2017

Kako citirati

Sprung, A. (2017). Soočanje z raznolikostjo in antirazismom v izobraževanju odraslih: Institucionalni pogled. Andragoška Spoznanja, 23(2), 39-50. https://doi.org/10.4312/as.23.2.39-50