Ana Krajnc: Starejši se učimo: Izobraževanje starejših v teoriji in praksi Ljubljana, Univerza za tretje življenjsko obdobje, združenje za izobraževanje in družbeno vključenost, 2016

Avtorji

  • Marta Gregorčič Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.23.2.105-108

Povzetek

Le dve leti po monografiji Spoznaj sebe in druge zaslužne profesorice ljubljanske univer­ ze, andragoginje dr. Ane Krajnc smo dobili njeno novo monografijo z naslovom Starejši se učimo. Izobraževanje starejših v teoriji in praksi. Da je lahko tretje življenjsko obdobje ne le dolgo, temveč tudi bogato, plodno, intenzivno in še kako angažirano, nam avtorica ne dokazuje le s svojimi številnimi strokovnimi in znanstvenimi objavami, domačimi in mednarodnimi projekti ter predanim delom v okviru Univerze za tretje življenjsko obdo­ bje (UTŽO), ki dosega neverjetne razsežnosti (33 let delovanja, 52 organizacij UTŽO po Sloveniji, letno okrog 22.000 študentk in študentov), ampak tudi z novimi in relevantnimi premisleki učnih praks, posredovanjem in premišljanjem izkušenj aktivnega udejstvova­ nja in vodenja UTŽO ter s širokimi refleksijami družbenih, psiholoških in učnih procesov, ki prečijo sodobne družbe od prvega pa do zadnjega življenjskega obdobja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

02.07.2017

Kako citirati

Gregorčič, M. (2017). Ana Krajnc: Starejši se učimo: Izobraževanje starejših v teoriji in praksi Ljubljana, Univerza za tretje življenjsko obdobje, združenje za izobraževanje in družbeno vključenost, 2016. Andragoška Spoznanja, 23(2), 105–108. https://doi.org/10.4312/as.23.2.105-108

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)