Problematiziranje osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja odraslih v globaliziranem svetu: Od druge možnosti do vnovičnega šolanja

Avtorji

  • Marcella Milana University of Verona

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.23.4.19-34

Ključne besede:

osnovnošolsko izobraževanje odraslih, politika izobraževanja odraslih, primerjalna študija, srednješolsko izobraževanje odraslih

Povzetek

Članek problematizira vlogo, ki jo ima osnovnošolsko in srednješolsko izobraževanje odraslih (OSIO) kot odgovor na globalne izzive pod vplivom globalne politike. Na podlagi triletne študije, ki je prevzela perspektivo socialnega realizma in uporabila situacijsko analizo, obravnava tri dimenzije oblikovanja politike izobraževanja odraslih: lestvice politične mobilizacije, okolja za oblikovanje politike in prenašanje pomenov. Pri tem dokazuje, da čeprav se dojemanje, vpliv in sprejemanje mednarodne politike med državami razlikujejo, se je OSIO danes spremenil v priložnost vnovičnega šolanja za mlajše generacije, ki jim je v šoli spodletelo, in za ljudi, katerih izobraževalni dosežki v neki državi niso priznani, ko migrirajo v novo državo. To pa pod vprašaj postavlja tako način, kako politika v OSIO vidi rešitev socialnega problema, kakor tudi način, kako politične rešitve na tem področju javnega interveniranja posegajo v širša vprašanja (ne)enakosti v izobraževanju.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

29. 12. 2017

Kako citirati

Milana, M. (2017). Problematiziranje osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja odraslih v globaliziranem svetu: Od druge možnosti do vnovičnega šolanja. Andragoška Spoznanja, 23(4), 19-34. https://doi.org/10.4312/as.23.4.19-34