Problematiziranje osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja odraslih v globaliziranem svetu: Od druge možnosti do vnovičnega šolanja
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.23.4.19-34Ključne besede:
osnovnošolsko izobraževanje odraslih, politika izobraževanja odraslih, primerjalna študija, srednješolsko izobraževanje odraslihPovzetek
Članek problematizira vlogo, ki jo ima osnovnošolsko in srednješolsko izobraževanje odraslih (OSIO) kot odgovor na globalne izzive pod vplivom globalne politike. Na podlagi triletne študije, ki je prevzela perspektivo socialnega realizma in uporabila situacijsko analizo, obravnava tri dimenzije oblikovanja politike izobraževanja odraslih: lestvice politične mobilizacije, okolja za oblikovanje politike in prenašanje pomenov. Pri tem dokazuje, da čeprav se dojemanje, vpliv in sprejemanje mednarodne politike med državami razlikujejo, se je OSIO danes spremenil v priložnost vnovičnega šolanja za mlajše generacije, ki jim je v šoli spodletelo, in za ljudi, katerih izobraževalni dosežki v neki državi niso priznani, ko migrirajo v novo državo. To pa pod vprašaj postavlja tako način, kako politika v OSIO vidi rešitev socialnega problema, kakor tudi način, kako politične rešitve na tem področju javnega interveniranja posegajo v širša vprašanja (ne)enakosti v izobraževanju.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
29. 12. 2017
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2017 Marcella Milana

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Milana, M. (2017). Problematiziranje osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja odraslih v globaliziranem svetu: Od druge možnosti do vnovičnega šolanja. Andragoška Spoznanja, 23(4), 19-34. https://doi.org/10.4312/as.23.4.19-34