Uporabnost izobraževanja odraslih: Vseživljenjsko učenje v Evropski uniji in javna politika na Portugalskem
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.23.4.35-50Ključne besede:
Evropska unija, javna politika izobraževanja odraslih, Portugalska, vseživljenjsko učenjePovzetek
V članku so najprej obravnavani cilji vseživljenjskega učenja, kot jih predlaga Evropska unija, v drugem delu pa so analizirane reinterpretacije portugalske politike izobraževanja odraslih v zadnjih dveh desetletjih. V sklepnih ugotovitvah je poudarjen vpliv Evropske unije na diskurz teh politik na Portugalskem, v okviru katerih vse bolj pridobiva pomen uporabnost izobraževanja odraslih v povezavi z gospodarskim razvojem in upravljanjem človeških virov, medtem ko je humanističnih pomenov in ciljev, povezanih s kritičnim izobraževanjem, vse manj.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
29. 12. 2017
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2017 Paula Guimarães
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Guimarães, P. (2017). Uporabnost izobraževanja odraslih: Vseživljenjsko učenje v Evropski uniji in javna politika na Portugalskem. Andragoška Spoznanja, 23(4), 35-50. https://doi.org/10.4312/as.23.4.35-50