Uporabnost izobraževanja odraslih: Vseživljenjsko učenje v Evropski uniji in javna politika na Portugalskem

Avtorji

  • Paula Guimarães Instituto de Educação, Universidade de Lisboa

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.23.4.35-50

Ključne besede:

Evropska unija, javna politika izobraževanja odraslih, Portugalska, vseživljenjsko učenje

Povzetek

V članku so najprej obravnavani cilji vseživljenjskega učenja, kot jih predlaga Evropska unija, v drugem delu pa so analizirane reinterpretacije portugalske politike izobraževanja odraslih v zadnjih dveh desetletjih. V sklepnih ugotovitvah je poudarjen vpliv Evropske unije na diskurz teh politik na Portugalskem, v okviru katerih vse bolj pridobiva pomen uporabnost izobraževanja odraslih v povezavi z gospodarskim razvojem in upravljanjem človeških virov, medtem ko je humanističnih pomenov in ciljev, povezanih s kritičnim izobraževanjem, vse manj.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

29. 12. 2017

Kako citirati

Guimarães, P. (2017). Uporabnost izobraževanja odraslih: Vseživljenjsko učenje v Evropski uniji in javna politika na Portugalskem. Andragoška Spoznanja, 23(4), 35-50. https://doi.org/10.4312/as.23.4.35-50