Internacionalizacija študija v izobraževanju odraslih – primer projekta COMPALL: primerjalne študije v izobraževanju odraslih in vseživljenjskem učenju
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.23.4.121-134Ključne besede:
izobraževanje odraslih, internacionalizacija, primerjalna andragogika, profesionalizacija, visokošolsko izobraževanjePovzetek
Prispevek analizira mednarodni kontekst izobraževanja odraslih in visokošolskega izobraževanja kot ogrodja za pripravo skupnega modula COMPALL. Modul COMPALL je zasnovan za razvoj mednarodnega znanja, komparativnih raziskovalnih metod, interkulturnih kompetenc, didaktičnih strategij in izkušenj mreženja. Prispevek povzema strukturo modula in opisuje njegov vpliv na udeležence z vidika internacionalizacije. Evalvacija kaže, da udeleženci skupnega modula razvijejo ne le interkulturne kompetence, ampak tudi metodološke in didaktične kompetence ter kompetence mreženja. Skupni modul omogoča tudi razvoj tesnega partnerstva med posameznimi univerzami in vzpostavitev trajnostnih mrež, ki presegajo zgolj mlade študente v izobraževanju odraslih. Sodelovanje v skupnem modulu je več udeležencem ponudilo nove zaposlitvene možnosti z vključevanjem mednarodnih perspektiv v njihove predvidene delovne kontekste.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
29.12.2017
Kako citirati
Egetenmeyer, R. (2017). Internacionalizacija študija v izobraževanju odraslih – primer projekta COMPALL: primerjalne študije v izobraževanju odraslih in vseživljenjskem učenju. Andragoška Spoznanja, 23(4), 121–134. https://doi.org/10.4312/as.23.4.121-134
Številka
Rubrike
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2017 Regina Egetenmeyer

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.