Erasmus+ s podporo mednarodnemu sodelovanju odpira vrata v svet izobraževalcem odraslih v Sloveniji

Avtorji

  • Maruša Bajt Center Republike Slovenije za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja
  • Ana Stanovnik Perčič Center Republike Slovenije za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.23.4.135-142

Ključne besede:

kakovost, profesionalni razvoj, Erasmus , Vmesno nacionalno poročilo o implementaciji in učinkih programa Erasmus , EPALE

Povzetek

Prispevek predstavlja ozadje nastanka programa Erasmus+, ki letos praznuje 30-letnico delovanja, in ugotovitve iz Vmesnega nacionalnega poročila o implementaciji in učinkih programa Erasmus+, ki je bilo pripravljeno v letu 2017. Rezultati vmesne študije so pokazali, da ima mednarodno sodelovanje v programu Erasmus+ pozitiven vpliv na profesionalni razvoj osebja, razvoj lokalnih skupnosti in dvig kakovosti sistema izobraževanja odraslih v Sloveniji. Predstavljena je tudi platforma EPALE, spletno mesto aktualnih informacij s področja izobraževanja odraslih, ki hkrati deluje tudi kot podporno orodje za diseminacijo projektnih rezultatov in dobrih praks projektov Erasmus+ v Evropi.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

29. 12. 2017

Kako citirati

Bajt, M., & Stanovnik Perčič, A. (2017). Erasmus+ s podporo mednarodnemu sodelovanju odpira vrata v svet izobraževalcem odraslih v Sloveniji. Andragoška Spoznanja, 23(4), 135-142. https://doi.org/10.4312/as.23.4.135-142