Erasmus+ s podporo mednarodnemu sodelovanju odpira vrata v svet izobraževalcem odraslih v Sloveniji
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.23.4.135-142Ključne besede:
kakovost, profesionalni razvoj, Erasmus , Vmesno nacionalno poročilo o implementaciji in učinkih programa Erasmus , EPALEPovzetek
Prispevek predstavlja ozadje nastanka programa Erasmus+, ki letos praznuje 30-letnico delovanja, in ugotovitve iz Vmesnega nacionalnega poročila o implementaciji in učinkih programa Erasmus+, ki je bilo pripravljeno v letu 2017. Rezultati vmesne študije so pokazali, da ima mednarodno sodelovanje v programu Erasmus+ pozitiven vpliv na profesionalni razvoj osebja, razvoj lokalnih skupnosti in dvig kakovosti sistema izobraževanja odraslih v Sloveniji. Predstavljena je tudi platforma EPALE, spletno mesto aktualnih informacij s področja izobraževanja odraslih, ki hkrati deluje tudi kot podporno orodje za diseminacijo projektnih rezultatov in dobrih praks projektov Erasmus+ v Evropi.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
29.12.2017
Kako citirati
Bajt, M., & Stanovnik Perčič, A. (2017). Erasmus+ s podporo mednarodnemu sodelovanju odpira vrata v svet izobraževalcem odraslih v Sloveniji. Andragoška Spoznanja, 23(4), 135–142. https://doi.org/10.4312/as.23.4.135-142
Številka
Rubrike
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2017 Maruša Bajt, Ana Stanovnik Perčič

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.