Reka in ljudje. Pristop k spominom, obrti in izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Emilio Lucio-Villegas University of Seville

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.24.1.49-60

Ključne besede:

izobraževanje odraslih, obrtniki, obrt, izkušnje, identiteta, spomini

Povzetek

Glavni namen članka je opisati raziskavo v teku, s katero poskušamo obuditi spomine ljudi in tradicionalno obrt v povezavi z reko Guadalquivir na točki, kjer teče skozi kraj C. 12 kilometrov od mesta S. na jugu Španije. Zdi se, da tukajšnji ljudje izgubljajo občutek pripadnosti tako simboličnemu kot geografskemu ozemlju. Proces spominjanja in obnavljanja je lahko generator izkušenj in učenja. Te izkušnje so povezane z identiteto kot elementom, ki ljudem omogoča razumevanje, kako posamezniki ustvarjajo medsebojna razmerja in vezi z okoljem. Prvi rezultati raziskave, ki še poteka, so povezani z več opisnimi kategorijami, na primer: obrt, povezana z reko; uporaba reke za prevoz blaga in ljudi; družinske vezi, povezane z obrtjo; svetovljanstvo prebivalcev in posledične spremembe; vloga žensk ter reka kot magičen in skrivnosten kraj. Preliminarne ugotovitve nas vabijo, da premislimo o pomembnosti obnavljanja tradicionalne obrti kot viru v izobraževanju odraslih in o vzdrževanju kulturne identitete ob grožnji globalizacijskih procesov.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

8. 04. 2018

Kako citirati

Lucio-Villegas, E. (2018). Reka in ljudje. Pristop k spominom, obrti in izobraževanju odraslih. Andragoška Spoznanja, 24(1), 49-60. https://doi.org/10.4312/as.24.1.49-60