Reka in ljudje. Pristop k spominom, obrti in izobraževanju odraslih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.24.1.49-60Ključne besede:
izobraževanje odraslih, obrtniki, obrt, izkušnje, identiteta, spominiPovzetek
Glavni namen članka je opisati raziskavo v teku, s katero poskušamo obuditi spomine ljudi in tradicionalno obrt v povezavi z reko Guadalquivir na točki, kjer teče skozi kraj C. 12 kilometrov od mesta S. na jugu Španije. Zdi se, da tukajšnji ljudje izgubljajo občutek pripadnosti tako simboličnemu kot geografskemu ozemlju. Proces spominjanja in obnavljanja je lahko generator izkušenj in učenja. Te izkušnje so povezane z identiteto kot elementom, ki ljudem omogoča razumevanje, kako posamezniki ustvarjajo medsebojna razmerja in vezi z okoljem. Prvi rezultati raziskave, ki še poteka, so povezani z več opisnimi kategorijami, na primer: obrt, povezana z reko; uporaba reke za prevoz blaga in ljudi; družinske vezi, povezane z obrtjo; svetovljanstvo prebivalcev in posledične spremembe; vloga žensk ter reka kot magičen in skrivnosten kraj. Preliminarne ugotovitve nas vabijo, da premislimo o pomembnosti obnavljanja tradicionalne obrti kot viru v izobraževanju odraslih in o vzdrževanju kulturne identitete ob grožnji globalizacijskih procesov.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
8. 04. 2018
Številka
Rubrika
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2018 Emilio Lucio-Villegas

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Lucio-Villegas, E. (2018). Reka in ljudje. Pristop k spominom, obrti in izobraževanju odraslih. Andragoška Spoznanja, 24(1), 49-60. https://doi.org/10.4312/as.24.1.49-60