Utišane epistemologije: moč pričevanj in kritičnih (avto)biografij za sodobno izobraževanje
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.24.1.61-75Ključne besede:
pričevanje, kritična (avto)biografija, epistemologije, Jug, antirasizem, izobraževanje, raziskovanje, protihegemonska gibanjaPovzetek
Osrednja tema prispevka je vprašanje, ali lahko postane pričevalka ali pripovedovalka kritične (avto)biografije hkrati tudi (so)avtorica znanstvenega ali literarnega dela. Avtorica s pomočjo Santosovih Epistemologij Juga premišlja tiste značilnosti pričevanj, ki jih je identificirala prek biografskih raziskovanj ob revolucionarnih gibanjih na globalnem Jugu, iz izpovedi zatiranih in utišanih družbenih skupin. Na podlagi ugotovitev terenskega raziskovanja, ki ga je opravila v zadnjem desetletju, kot tudi prek analize najbolj odmevnih pričevanj, ki so korenito pripomogla k širši družbeni emancipaciji, prispevek pokaže, kako se lahko pedagogika pričevanj inovativno uporablja tako za izobraževanje kot tudi za raziskovanje, predvsem pa, kako lahko pričevanja prispevajo k sodobnemu razumevanje utišanih epistemologij tako v predavalnici kot tudi v širši družbi.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
08.04.2018
Kako citirati
Gregorčič, M. (2018). Utišane epistemologije: moč pričevanj in kritičnih (avto)biografij za sodobno izobraževanje. Andragoška Spoznanja, 24(1), 61–75. https://doi.org/10.4312/as.24.1.61-75
Številka
Rubrike
Znanstveni prispevki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2018 Marta Gregorčič

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.