Naloge mentorja v mentorstvu višješolskim študentom

Avtorji

  • Monika Govekar-Okoliš Filozofska fakulteta UL
  • Renata Kranjčec Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.24.3.73-90

Ključne besede:

mentorstvo, formalno mentorstvo, mentorski odnos, praktično usposabljanje, naloge mentorja, višješolski študenti

Povzetek

Prispevek prinaša spoznanja o nalogah mentorja in mentorstvu v praktičnem usposabljanju in izobraževanju višješolskih študentov. Pri tem je na kratko opisan pomen formalnega mentorstva in mentorskega odnosa, ki je značilen za kakovostno mentorstvo. Naloge mentorja višješolskim študentom v praktičnem usposabljanju so najmanj raziskane, zlasti, katere so naloge, ki naj bi jih mentor poznal in tudi uresničeval, da bi lahko dosegel kakovosten mentorski odnos in mentorstvo. Namen raziskave je bil ugotoviti, katere so pomembne naloge mentorjev za kakovostno mentorstvo višješolskim študentom. Raziskava je temeljila na analizi vprašalnikov z odgovori mentorjev, ki so se udeležili usposabljanja na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Ugotavljali smo, katere naloge so mentorji navajali, kako so jih izvajali oziroma uresničevali v praktičnem usposabljanju višješolcev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova spoznanja o tem, koliko mentorji poznajo in izvajajo oziroma uresničujejo naloge mentorja ter katere naloge so pomembne za izboljšanje kakovosti mentorstva višješolskim študentom.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

26. 10. 2018

Kako citirati

Naloge mentorja v mentorstvu višješolskim študentom. (2018). Andragoška Spoznanja, 24(3), 73-90. https://doi.org/10.4312/as.24.3.73-90

Podobni članki

1-10 od 230

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>