Središča za samostojno učenje (SSU): aktualni izzivi, priporočila in vizija razvoja

Avtorji

  • Anita Jug Došler SLOVENIAN INSTITUTE FOR ADULT EDUCATION
  • Margerita Zagmajster Andragoški center Slovenije

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.24.2.39-55

Ključne besede:

središča za samostojno učenje

Povzetek

Mreža središč za samostojno učenje (SSU) je ena od starejših infrastrukturnih dejavnosti, razvitih na Andragoškem centru Slovenije (ACS). Z razvojem organiziranega samostojnega učenja se je ACS začel ukvarjati leta 1993 v želji po vzpostaviti in širjenju kulture organiziranega samostojnega učenja v Sloveniji. V letu 2017 je v mreži SSU delovalo 36 splošnoizobraževalnih središč in dve podružnici, kjer so udeleženci SSU lahko samostojno in brezplačno pridobivali in utrjevali znanje ob podpori strokovnih delavcev SSU. Podatki kažejo, da se število udeležencev SSU z leti povečuje. V času od 2014 do danes so nastale mnoge nove pobude ter bili sprejeti številni strateški dokumenti tako na nacionalni kot tudi evropski in svetovni ravni, ki prav tako podpirajo delovanje SSU. V prispevku prikazujemo rezultate raziskovalno-aplikativnega projekta, v okviru katerega smo izsledili, da se v Sloveniji pojavlja potreba po razvoju, dopolnjevanju in nadgradnji delovanja SSU, na področjih, ki jih v prispevku predstavljamo v obliki razvitih priporočil za nadaljnji razvoj SSU.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

13. 07. 2018

Številka

Rubrika

Znanstveni prispevki

Kako citirati

Jug Došler, A., & Zagmajster, M. (2018). Središča za samostojno učenje (SSU): aktualni izzivi, priporočila in vizija razvoja. Andragoška Spoznanja, 24(2), 39-55. https://doi.org/10.4312/as.24.2.39-55