Käpplinger idr. - Cultures of program planning in adult education. Concepts, Research Results and Archives
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.24.2.121-122Ključne besede:
recenzijaPovzetek
Načrtovanje in oblikovanje izobraževalnih programov za odrasle je ena od jedrnih dejavnosti andragoga. Dobro pripravljeni izobraževalni programi so rezultat mnogih profesionalnih kompetenc, ki se mrežno povezujejo in interaktivno uresničujejo. Kljub temu pa imamo razmeroma malo raziskav s področja načrtovanja izobraževalnih programov za odrasle, zato je delo Cultures of Program Planning in Adult Education zelo dobrodošlo tako za razvoj teorije kot za premislek obstoječe prakse. Izšlo je v zbirki Studies in pedagogy, andragogy and gerontagogy lansko leto.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
17.07.2018
Kako citirati
Makovec, D. (2018). Käpplinger idr. - Cultures of program planning in adult education. Concepts, Research Results and Archives. Andragoška Spoznanja, 24(2), 121–122. https://doi.org/10.4312/as.24.2.121-122
Številka
Rubrike
Knjižne novosti