Käpplinger idr. - Cultures of program planning in adult education. Concepts, Research Results and Archives

Avtorji

  • Danijela Makovec

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.24.2.121-122

Ključne besede:

recenzija

Povzetek

Načrtovanje in oblikovanje izobraževalnih programov za odrasle je ena od jedrnih dejavnosti andragoga. Dobro pripravljeni izobraževalni programi so rezultat mnogih profesionalnih kompetenc, ki se mrežno povezujejo in interaktivno uresničujejo. Kljub temu pa imamo razmeroma malo raziskav s področja načrtovanja izobraževalnih programov za odrasle, zato je delo Cultures of Program Planning in Adult Education zelo dobrodošlo tako za razvoj teorije kot za premislek obstoječe prakse. Izšlo je v zbirki Studies in pedagogy, andragogy and gerontagogy lansko leto.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

17.07.2018

Kako citirati

Makovec, D. (2018). Käpplinger idr. - Cultures of program planning in adult education. Concepts, Research Results and Archives. Andragoška Spoznanja, 24(2), 121–122. https://doi.org/10.4312/as.24.2.121-122

Številka

Rubrike

Knjižne novosti