Izobraževalni vidiki človeškega zdravja v odraslosti

Avtorji

  • Anna Gaweł Jagiellonian University in Krakow

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.19.3.23-31

Ključne besede:

zdravje, kakovost življenja, zdravstvena vzgoja, promocija zdravja, izobraževanje odraslih

Povzetek

Članek obravnava tematiko zdravja v  izobraževanju odraslih. Izhodišče razprave je sodobno pojmovanje  zdravja, ki se uveljavlja v družbenih vedah in se razume  kot fizična, psihosocialna in duhovna dobrobit. Poudarjena je tudi misel, da je zdravje  proces in da zdravstveno stanje določajo tako subjektivni kot okoljski dejavniki. To odpira vrata  teoriji salutogeneze, povezani s prepričanjem, da je zdravje mogoče izboljšati s pomočjo zdravstvene vzgoje in promocije zdravja. Koncept okoljskih  in socio-kulturnih dejavnikov, ki odločajo o zdravju in vprašanja, ki se nanašajo na z zdravjem povezani vidik kakovosti življenja, so tudi uporabljeni kot referenčni okvir in teoretska podlaga za  to pedagoško razpravo o zdravju kot predmetu izobraževanja odraslih.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

12.10.2013

Kako citirati

Gaweł, A. (2013). Izobraževalni vidiki človeškega zdravja v odraslosti. Andragoška Spoznanja, 19(3), 23–31. https://doi.org/10.4312/as.19.3.23-31

Številka

Rubrike

Članki