Uspešnost mentorstva v izobraževanju starejših odraslih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.19.3.80-91Ključne besede:
starejši odrasli, izobraževanje, mentorstvo, uspešnost mentorstva, vodenje, učinkovit mentor, izobraževanje starejših odraslihPovzetek
Prispevek prinaša spoznanja o pomenu izobraževanja starejših odraslih za uspešno mentorstvo. Na kratko sta poudarjena pomen starejših odraslih in njihovega izobraževanja v sodobni družbi. Opredeljeno je mentorstvo kot oblika v izobraževanju starejših odraslih. Posebej pa smo se posvetili značilnostim, ki označujejo učinkovitega mentorja, kadar gre za skupinsko mentorstvo in v njem sodelujejo kot mentorji in kot mentoriranci starejše odrasle osebe. Izkazalo se je, da so mentorji kot vodje usmerjeni tako v doseganje ciljev kot tudi v vzdrževanje dobrih odnosov v skupini. Posebej se zavedajo tudi pomena stalnega lastnega profesionalnega razvoja ter evalvacije in samoevalvacije svojega mentorskega dela.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
12.10.2013
Kako citirati
Govekar Okoliš, M., & Kranjčec, R. (2013). Uspešnost mentorstva v izobraževanju starejših odraslih. Andragoška Spoznanja, 19(3), 80–91. https://doi.org/10.4312/as.19.3.80-91
Številka
Rubrike
Za boljšo prakso