Uspešnost mentorstva v izobraževanju starejših odraslih

Avtorji

  • Monika Govekar Okoliš Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani
  • Renata Kranjčec Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.19.3.80-91

Ključne besede:

starejši odrasli, izobraževanje, mentorstvo, uspešnost mentorstva, vodenje, učinkovit mentor, izobraževanje starejših odraslih

Povzetek

Prispevek prinaša spoznanja o pomenu izobraževanja starejših odraslih za uspešno mentorstvo. Na kratko sta poudarjena pomen starejših odraslih in njihovega izobraževanja v sodobni družbi. Opredeljeno je mentorstvo kot oblika v izobraževanju starejših odraslih. Posebej pa smo se posvetili značilnostim, ki označujejo učinkovitega mentorja, kadar gre za skupinsko mentorstvo in v njem sodelujejo kot mentorji in kot mentoriranci starejše odrasle osebe. Izkazalo se je, da so mentorji kot vodje usmerjeni tako v doseganje ciljev kot tudi v vzdrževanje dobrih odnosov v skupini. Posebej se zavedajo tudi pomena stalnega lastnega profesionalnega razvoja ter evalvacije in samoevalvacije svojega mentorskega dela.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

12.10.2013

Kako citirati

Govekar Okoliš, M., & Kranjčec, R. (2013). Uspešnost mentorstva v izobraževanju starejših odraslih. Andragoška Spoznanja, 19(3), 80–91. https://doi.org/10.4312/as.19.3.80-91

Številka

Rubrike

Za boljšo prakso