Glas študentov v visokošolskem izobraževanju v Italiji in Latviji
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.25.1.33-49Ključne besede:
sodelovanje, aktivna vključenost, Italija, Latvija, glas študentovPovzetek
Sodelovanje študentov v izobraževalnem procesu je ključnega pomena za uspeh visokošolskega izobraževanja. Raba aktivnosti, kjer se sliši glas študentov, prek različnih praks in akterjev na mega-, makro-, meso- in mikroravni, vodi do nepričakovanih oziroma osupljivih učnih rezultatov. Članek raziskuje vlogo glasu študentov na izobraževalni instituciji v Latviji in Italiji, in sicer Univerzi v Latviji in Univerzi v Padovi. Primerjava je zajela dve kategoriji, akterje in prakse, v povezavi z raziskovalnim vprašanjem, ali italijanski oziroma latvijski sistem podpira aktivno vključevanje študentov v izobraževalni proces. Komparativna metodologija študije je pokazala razlike in podobnosti med praksami, ki spodbujajo glas študentov na teh dveh institucijah, in potrdila, da oba sistema podpirata aktivno vključevanje študentov v visokošolsko izobraževanje; čeprav še vedno obstajajo potrebe po izboljšavah, sta instituciji na pravi poti do aktivnega vključevanja študentov na vseh ravneh in v vseh dimenzijah.
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Jelena Stepanova, Concetta Tino, Monica Fedeli

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.