Glas študentov v visokošolskem izobraževanju v Italiji in Latviji

Avtorji

  • Jelena Stepanova Univerza v Latviji
  • Concetta Tino Univerza v Padovi
  • Fedeli Monica Univerza v Padovi

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.25.1.33-49

Ključne besede:

sodelovanje, aktivna vključenost, Italija, Latvija, glas študentov

Povzetek

Sodelovanje študentov v izobraževalnem procesu je ključnega pomena za uspeh visokošolskega izobraževanja. Raba aktivnosti, kjer se sliši glas študentov, prek različnih praks in akterjev na mega-, makro-, meso- in mikroravni, vodi do nepričakovanih oziroma osupljivih učnih rezultatov. Članek raziskuje vlogo glasu študentov na izobraževalni instituciji v Latviji in Italiji, in sicer Univerzi v Latviji in Univerzi v Padovi. Primerjava je zajela dve kategoriji, akterje in prakse, v povezavi z raziskovalnim vprašanjem, ali italijanski oziroma latvijski sistem podpira aktivno vključevanje študentov v izobraževalni proces. Komparativna metodologija študije je pokazala razlike in podobnosti med praksami, ki spodbujajo glas študentov na teh dveh institucijah, in potrdila, da oba sistema podpirata aktivno vključevanje študentov v visokošolsko izobraževanje; čeprav še vedno obstajajo potrebe po izboljšavah, sta instituciji na pravi poti do aktivnega vključevanja študentov na vseh ravneh in v vseh dimenzijah.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

18.02.2019

Kako citirati

Stepanova, J., Tino, C., & Monica, F. (2019). Glas študentov v visokošolskem izobraževanju v Italiji in Latviji. Andragoška Spoznanja, 25(1), 33–49. https://doi.org/10.4312/as.25.1.33-49