Spol in njegov pomen v izobraževanju odraslih
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.24.3.3-9Ključne besede:
spol, izobraževanje odraslihPovzetek
V tej številki revije Andragoška spoznanja se ukvarjamo z raziskovanjem spola in njegove vpletenosti v področje izobraževanja odraslih z različnih svetovnih perspektiv. Hearn in Collinson (2017, str. 27) povzemata spol kot »zelo kompleksno skupino utelešenih, institucionaliziranih struktur, praks in procesov« ter kot enega najbolj temeljnih in vplivnih družbenih principov, ki je ustvarjen znotraj zelo različnih kontekstov. Tako ženske in ženstvenosti kot moški in moškosti so videni kot družbeno zgrajeni, ustvarjeni in poustvarjeni, spremenljivi in spreminjajoči se v času in prostoru, znotraj različnih družb in življenjskih tokov. Pojmovanje spola je lokalno in globalno, vendar je na lokalni ravni ženskost in moškost treba razumeti znotraj konteksta kultur, etik, religij, prostora in jezika.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2018 Annette Foley
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.