Spol in njegov pomen v izobraževanju odraslih

Avtorji

  • Annette Foley Federation University Australia

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.24.3.3-9

Ključne besede:

spol, izobraževanje odraslih

Povzetek

V tej številki revije Andragoška spoznanja se ukvarjamo z raziskovanjem spola in njegove vpletenosti v področje izobraževanja odraslih z različnih svetovnih perspektiv. Hearn in Collinson (2017, str. 27) povzemata spol kot »zelo kompleksno skupino utelešenih, institucionaliziranih struktur, praks in procesov« ter kot enega najbolj temeljnih in vplivnih družbenih principov, ki je ustvarjen znotraj zelo različnih kontekstov. Tako ženske in ženstvenosti kot moški in moškosti so videni kot družbeno zgrajeni, ustvarjeni in poustvarjeni, spremenljivi in spreminjajoči se v času in prostoru, znotraj različnih družb in življenjskih tokov. Pojmovanje spola je lokalno in globalno, vendar je na lokalni ravni ženskost in moškost treba razumeti znotraj konteksta kultur, etik, religij, prostora in jezika.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

26. 10. 2018

Kako citirati

Foley, A. (2018). Spol in njegov pomen v izobraževanju odraslih. Andragoška Spoznanja, 24(3), 3-9. https://doi.org/10.4312/as.24.3.3-9