Izobraževanje odraslih in politike vseživljenjskega učenja
Analiza v Grčiji in na Portugalskem
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.25.1.15-31Ključne besede:
politike učenja in izobraževanja odraslih, primerjalna analiza, Grčija, PortugalskaPovzetek
Članek obravnava politiko izobraževanja odraslih v Grčiji in na Portugalskem. Upošteva model, ki vključuje tri analitične perspektive učenja in izobraževanja odraslih, kot ga predlagata Lima in Guimarães (2011). Uvodu sledi predstavitev metodologije, ki je bila zasnovana na analizi grškega in portugalskega nacionalnega poročila, razprava pa vključuje tudi teoretični okvir politik izobraževanja odraslih. Kritična analiza učenja in izobraževanja odraslih je bila opravljena na podlagi primerjalnega pristopa. Ugotovitve poudarjajo evropeizacijo politik izobraževanja odraslih v okviru politik upravljanja človeških virov ter zaskrbljenost zaradi ciljev posodabljanja in državnega nadzora na področju vključevanja v izobraževanje odraslih. Ugotovitve kažejo, da obe državi spodbujata izobraževanje odraslih kot strategijo modernizacije in konkurenčnosti v skladu s smernicami Evropske unije, hkrati pa nakazujejo pomanjkanje dokazov o vključenosti demokratičnih in emancipatornih politik v izobraževanje odraslih.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Catarina Doutor, Paula Guimarães

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.