Poklicno svetovanje kot ukrep, ki podpira zaposljivost

Primerjava Univerze v Firencah in Univerze v Lagosu

Avtorji

  • Carlo Terzaroli Univerza v Firencah
  • Yinusa Oyekunle Univerza v Lagosu

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.25.1.89-110

Ključne besede:

poklicno svetovanje, primerjalne študije, zaposljivost, visoka izobrazba

Povzetek

Članek raziskuje modele in aktivnosti poklicnega svetovanja v visokem izobraževanju kot načina podpiranja zaposljivosti študentov, in sicer na podlagi primerjalne študije med Univerzo v Firencah (Italija) in Univerzo v Lagosu (Nigerija). Začne se z analizo na mesoravni storitvenih modelov in podatkov institucionalnih poročil obeh univerz. Literatura na mednarodni ravni kaže na velik pomen poklicnega svetovanja pri podpiranju izobraževalnega procesa. Analiza modelov in struktur kariernih storitev na obeh institucijah je dokazala, da ti pomagajo pri izvajanju ukrepov, ki podpirajo zaposljivost. Z vidika prihodnosti skupni trend izhaja iz bližnjega sodelovanja z nosilci interesov. Upoštevanje perspektiv delodajalcev kot tudi skupno načrtovanje usposabljanja in sorodnih aktivnosti sta dva ključna elementa ustvarjanja povezav na ravni visokega izobraževanja. Na podlagi tega lahko trdimo, da poklicne storitve širijo svoj obseg in metode v odgovor na globalne trende v zaposlovanju in družbenoekonomskem, političnem in tehnološkem razvoju.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

18. 02. 2019

Kako citirati

Terzaroli, C., & Oyekunle, Y. (2019). Poklicno svetovanje kot ukrep, ki podpira zaposljivost: Primerjava Univerze v Firencah in Univerze v Lagosu. Andragoška Spoznanja, 25(1), 89-110. https://doi.org/10.4312/as.25.1.89-110