Poklicno svetovanje kot ukrep, ki podpira zaposljivost
Primerjava Univerze v Firencah in Univerze v Lagosu
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.25.1.89-110Ključne besede:
poklicno svetovanje, primerjalne študije, zaposljivost, visoka izobrazbaPovzetek
Članek raziskuje modele in aktivnosti poklicnega svetovanja v visokem izobraževanju kot načina podpiranja zaposljivosti študentov, in sicer na podlagi primerjalne študije med Univerzo v Firencah (Italija) in Univerzo v Lagosu (Nigerija). Začne se z analizo na mesoravni storitvenih modelov in podatkov institucionalnih poročil obeh univerz. Literatura na mednarodni ravni kaže na velik pomen poklicnega svetovanja pri podpiranju izobraževalnega procesa. Analiza modelov in struktur kariernih storitev na obeh institucijah je dokazala, da ti pomagajo pri izvajanju ukrepov, ki podpirajo zaposljivost. Z vidika prihodnosti skupni trend izhaja iz bližnjega sodelovanja z nosilci interesov. Upoštevanje perspektiv delodajalcev kot tudi skupno načrtovanje usposabljanja in sorodnih aktivnosti sta dva ključna elementa ustvarjanja povezav na ravni visokega izobraževanja. Na podlagi tega lahko trdimo, da poklicne storitve širijo svoj obseg in metode v odgovor na globalne trende v zaposlovanju in družbenoekonomskem, političnem in tehnološkem razvoju.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Carlo Terzaroli, Yinusa Oyekunle
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.