Fleksibilizacija učenja in izobraževanja odraslih v kontekstu spreminjajočih se časovnosti v Nigeriji in Nemčiji
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.25.1.51-67Ključne besede:
učenje in izobraževanje odraslih, čas, časovnosti, pospeševanje, fleksibilizacija, Nigerija, NemčijaPovzetek
Rosa (2013) v svoji teoriji pospeševanja obravnava velike spremembe časovnosti, s katerimi se v zadnjem obdobju soočajo sodobne družbe. Ta nova dinamika ponudnikom na področju izobraževanja in učenja odraslih zastavlja ne le izziv prilagajanja spreminjajoči se časovnosti z vidika lastnih procesov in struktur, ampak tudi pri ponujanju podpore udeležencem izobraževanj, ki se prilagajajo novemu življenjskemu ritmu. Enega od načinov odzivanja na družbeno pospeševanje najdemo v fleksibilizaciji. V našem prispevku primerjamo učenje in izobraževanje odraslih v Nigeriji in Nemčiji, da bi ob tem raziskali družbeno pospeševanje v obeh družbah, katere izzive prinaša za učenje in izobraževanje odraslih ter kako se ponudniki izobraževanj odzivajo v smislu fleksibilizacije. S proučevanjem dokumentov o politiki izobraževanja odraslih, novejših empiričnih študij in podatkovnih poročil pokažemo, kako premiki časovnosti ustvarjajo podobne izzive v obeh državah ter se pojavljajo kot vzvod za fleksibilizacijo učenja in izobraževanja odraslih.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Sabine Schmidt-Lauff, Jörg Schwarz, Adedolapo Femi-Aderinto, Taiwo Olatunji
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.