Fleksibilizacija učenja in izobraževanja odraslih v kontekstu spreminjajočih se časovnosti v Nigeriji in Nemčiji

Avtorji

  • Sabine Schmidt-Lauff Univerza Helmuta Schmidta / Hamburg
  • Jörg Schwarz Univerza Helmuta Schmidta / Hamburg
  • Adedolapo Femi-Aderinto Univerza Obafemi Awolowo
  • Taiwo Olatunji Univerza Obafemi Awolowo

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.25.1.51-67

Ključne besede:

učenje in izobraževanje odraslih, čas, časovnosti, pospeševanje, fleksibilizacija, Nigerija, Nemčija

Povzetek

Rosa (2013) v svoji teoriji pospeševanja obravnava velike spremembe časovnosti, s katerimi se v zadnjem obdobju soočajo sodobne družbe. Ta nova dinamika ponudnikom na področju izobraževanja in učenja odraslih zastavlja ne le izziv prilagajanja spreminjajoči se časovnosti z vidika lastnih procesov in struktur, ampak tudi pri ponujanju podpore udeležencem izobraževanj, ki se prilagajajo novemu življenjskemu ritmu. Enega od načinov odzivanja na družbeno pospeševanje najdemo v fleksibilizaciji. V našem prispevku primerjamo učenje in izobraževanje odraslih v Nigeriji in Nemčiji, da bi ob tem raziskali družbeno pospeševanje v obeh družbah, katere izzive prinaša za učenje in izobraževanje odraslih ter kako se ponudniki izobraževanj odzivajo v smislu fleksibilizacije. S proučevanjem dokumentov o politiki izobraževanja odraslih, novejših empiričnih študij in podatkovnih poročil pokažemo, kako premiki časovnosti ustvarjajo podobne izzive v obeh državah ter se pojavljajo kot vzvod za fleksibilizacijo učenja in izobraževanja odraslih.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

18. 02. 2019

Kako citirati

Fleksibilizacija učenja in izobraževanja odraslih v kontekstu spreminjajočih se časovnosti v Nigeriji in Nemčiji. (2019). Andragoška Spoznanja, 25(1), 51-67. https://doi.org/10.4312/as.25.1.51-67

Podobni članki

11-20 od 145

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.