Priznavanje predhodno pridobljenih znanj

Analiza danskega in indijskega pristopa

Avtorji

  • Shalini Singh International Institute of Adult and Lifelong Education
  • Søren Ehlers Tehnična univerza v Hamburgu

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.25.1.69-87

Ključne besede:

priznavanje predhodno pridobljenih znanj, zaposljivost, vključevanje, Danska, Indija

Povzetek

Primerjalna študija temelji na analizi dokumentov o politiki priznavanja predhodno pridobljenih znanj ter statističnih podatkih o rabi in izvedbi te politike v dveh različnih kontekstih (primerih): na Danskem in v Indiji. Uporabljene so pojmovne formulacije Ehlersovega modela (2005), modela integriranega izvajanja (Winter, 2012) in instrumentov politike (Vedung, 1998). Pogoji za učinkovito izvajanje politike so vključenost vseh nosilcev interesov, prizadevanja in odgovornost nosilcev interesov, ki kratkoročno vodijo do učinkovitosti in dolgoročno do razvoja politike, ter raba primerne kombinacije instrumentov politike.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

18. 02. 2019

Kako citirati

Singh, S., & Ehlers, S. (2019). Priznavanje predhodno pridobljenih znanj: Analiza danskega in indijskega pristopa. Andragoška Spoznanja, 25(1), 69-87. https://doi.org/10.4312/as.25.1.69-87