Priznavanje predhodno pridobljenih znanj
Analiza danskega in indijskega pristopa
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.25.1.69-87Ključne besede:
priznavanje predhodno pridobljenih znanj, zaposljivost, vključevanje, Danska, IndijaPovzetek
Primerjalna študija temelji na analizi dokumentov o politiki priznavanja predhodno pridobljenih znanj ter statističnih podatkih o rabi in izvedbi te politike v dveh različnih kontekstih (primerih): na Danskem in v Indiji. Uporabljene so pojmovne formulacije Ehlersovega modela (2005), modela integriranega izvajanja (Winter, 2012) in instrumentov politike (Vedung, 1998). Pogoji za učinkovito izvajanje politike so vključenost vseh nosilcev interesov, prizadevanja in odgovornost nosilcev interesov, ki kratkoročno vodijo do učinkovitosti in dolgoročno do razvoja politike, ter raba primerne kombinacije instrumentov politike.
Metrike
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Shalini Singh, Søren Ehlers
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.