BIOGRAFSKO UČENJE IN MOŠKOST PRI STAREJŠIH MOŠKIH

Avtorji

  • Małgorzata Malec-Rawiński Stockholm University

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.25.2.53-66

Ključne besede:

biografsko učenje, moškost, staranje, starejši moški, življenjske izkušnje

Povzetek

Namen prispevka je predstaviti poljsko študijo primerov o izkušnjah učenja starejših Poljakov. Podatki so bili zbrani s pomočjo delno strukturiranih vodenih intervjujev. Prispevek se osredotoča na življenjski zgodbi dveh izobraženih starejših moških iz različnih lokalnih skupnosti na Poljskem in analizi njunih življenjskih izkušenj v okviru moškosti in staranja z uporabo pristopa biografskega učenja. Analizi obeh biografskih pripovedi sta pokazali na raznolikost življenjskih zgodovin starejših moških, hkrati pa tudi na soočanje s podobnimi napori in izzivi. Pripovedi sta ponazorili, da starejših moških ne moremo preprosto enačiti z njihovo izkušnjo staranja, ampak da nosijo tudi nekaj stalnega (pre)pogajanja z moškostjo ter spletajo nove in bogate niti tako za vseživljenjsko kot večrazsežnostno učenje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Objavljeno

30.04.2019

Kako citirati

Malec-Rawiński, M. (2019). BIOGRAFSKO UČENJE IN MOŠKOST PRI STAREJŠIH MOŠKIH. Andragoška Spoznanja, 25(2), 53–66. https://doi.org/10.4312/as.25.2.53-66