BIOGRAFSKO UČENJE IN MOŠKOST PRI STAREJŠIH MOŠKIH
DOI:
https://doi.org/10.4312/as.25.2.53-66Ključne besede:
biografsko učenje, moškost, staranje, starejši moški, življenjske izkušnjePovzetek
Namen prispevka je predstaviti poljsko študijo primerov o izkušnjah učenja starejših Poljakov. Podatki so bili zbrani s pomočjo delno strukturiranih vodenih intervjujev. Prispevek se osredotoča na življenjski zgodbi dveh izobraženih starejših moških iz različnih lokalnih skupnosti na Poljskem in analizi njunih življenjskih izkušenj v okviru moškosti in staranja z uporabo pristopa biografskega učenja. Analizi obeh biografskih pripovedi sta pokazali na raznolikost življenjskih zgodovin starejših moških, hkrati pa tudi na soočanje s podobnimi napori in izzivi. Pripovedi sta ponazorili, da starejših moških ne moremo preprosto enačiti z njihovo izkušnjo staranja, ampak da nosijo tudi nekaj stalnega (pre)pogajanja z moškostjo ter spletajo nove in bogate niti tako za vseživljenjsko kot večrazsežnostno učenje.
Prenosi
Prenosi
Objavljeno
Kako citirati
Številka
Rubrike
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Małgorzata Malec-Rawiński

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi 4.0 mednarodno licenco.