Izobraževanje starejših kot možnost za dejavno staranje in osebnostno rast

Avtorji

  • Sabina Knežević
  • Sabina Jelenc Krašovec

DOI:

https://doi.org/10.4312/as.14.1-2.33-42

Ključne besede:

tretje življenjsko obdobje, osebnostna rast starejših, dejavna starost, prostovoljno delo

Povzetek

Prispevek obravnava vpliv izobraževanja in učenja starejših na njihovo osebnostno rast, s tem v zvezi pa tudi koncept dejavne starosti, ki se kaže kot pot k sodelovanju starejših v družbi. Avtorici ugotavljata, kakšno vlogo ima izobraževanje pri obogatitvi in strukturiranju prostega časa ter kako vpliva na doživljanje sebe kot dejavnega člena v družbi. Tudi plačano in prostovoljno delo sta dejavnosti, s katerima se lahko starejši ponovno vključijo v družbeno okolje. Raziskava se osredinja na vprašanje, kakšne so osebne predstave starejših o starosti, kako si predstavljajo dejavno starost in kaj ta dejavnost pomeni v njihovem vsakdanjem življenju. Namen raziskave je tudi proučiti, kako po mnenju intervjuvancev izobraževanje na Univerzi za tretje življenjsko obdobje vpliva na njihovo osebnostno rast in kako izobraževanje spodbuja njihovo sodelovanje v družbi.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

01.12.2008

Kako citirati

Knežević, S., & Jelenc Krašovec, S. (2008). Izobraževanje starejših kot možnost za dejavno staranje in osebnostno rast. Andragoška Spoznanja, 14(1-2), 33–42. https://doi.org/10.4312/as.14.1-2.33-42

Številka

Rubrike

Znanstveni prispevki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 3 > >>